Post by credmiraribi on Mar 15, 2022 22:18:09 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Darkness and Flame 1 CE ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Darkness and Flame 1 CE IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode for å øke primogems ▞▞▞
▞▞▞ Darkness and Flame 1 CE 2022 version ▞▞▞
det fortsetter å krasje eller fryse, og det er litt frustrerende, spesielt siden jeg betalte for fullversjonen, ville jeg gitt det 5 stjerner hvis det ikke gjorde det
Veldig bra. Eneste klagen jeg har er omtrent midtveis, ved den flytende øya, lyden fortsatte å kutte inn og ut, og mer nervøs nøling sett visuelt. Kanskje jeg rørte for ofte? God historie. Verdt prisen jeg betalte, med tanke på at jeg kan spille senere gjennom Google-samlingen min
Mye for pengene når det gjelder gåter. Ga det en fire fordi jeg nylig spilte et spill av dem og noen gåter er resirkulert. Likevel flott
Jeg elsker historien og spillet var morsomt. Det eneste forslaget jeg har er å dele det opp i kapitler i stedet for å gå så mye frem og tilbake. Jeg setter pris på spillet og å kunne kjøpe det med hint inkludert i motsetning til spillene med mynter. Totalt sett likte jeg dette veldig godt.
Fantastisk så langt, historien er bra, grafikken er flott og gåtene er gode. Litt dyrt men hyggelig
Fantastisk spill! MEN for sakte mellom enhver handling eller scene.....kan det fikses? Vennligst prøv det. For fansens skyld!
Dette spillet er så bra at det er tredje gang jeg spiller det! Jeg har allerede spilt alt det andre mørket og flammene, hver og en like nytende som den første. Den ene tingen jeg vil vite er når dosemørke og flamme 5 kommer ut?x
Det er en fin historie og lett å følge..gleder meg til å gjøre det igjen..05/07/21 gjør det med fullversjonen...flott historielinje og mye bedre ..
Darkness and Flame 1 CE Приключенски zvml
Artig spill
Bra spill. Jevnt spill, interessante gåter.
litt glitchy. takk gud for hint, hopp over osv
Er et flott spill ingenting å kritisere.
Underholdende, men krevende, en god blanding.
jeg elsker det så mye at jeg kan spille det ti ganger
Har alle N.Y.-seriene dine og flere andre. De beste spillene som fortsetter å komme fra dere. Takk
Utmerket spill med flott grafikk, fin historielinje og mange gåter. Veldig godt laget og vil gi deg dager med lek og nytelse.
Et av de beste spillene jeg noen gang har spilt. Må spille spillet alle klokkene og fløyter. Elsker alle scenene!,
Dette spillet var veldig gøy. Den har mye mer verdensbygging og historie enn de fleste skjulte objekteventyr.
Jeg liker å spille denne appen, mye moro.
Lag flere av disse, og prisen er bra og billigere enn andre spill du har laget. Jeg tror en prisen er OK mange vil kjøpe som er totalt motsatt av de dyre.. fortsett med det gode arbeidet 😍
Jeg elsker alle de 5 BN-spillene, flotte gåter!
Så langt veldig bra!
Spilte alle The Lost Lands-spillene og elsket dem. Dette spillet ser ut til å være like bra. Grafikken er fantastisk. historien er interessant og puslespillet er ikke dårlig.
Jeg spiller vanligvis alawar eller stor fisk, men bn5-spill topper dem
premo
Et av de beste spillene jeg har spilt på lenge, flott grafikk og bare et helt fantastisk spill.
Jeg elsker dette spillet! Jeg har lastet ned 2 og 3, men denne er den eneste av de tre som gir meg et brukbart kart.
Jeg har spilt dette i løpet av i dag i to omganger mens jeg la meg dårlig. Likte det grundig og vel verdt prisen
Idle High School Tycoon Simulation ljg
Nok en strålende innsats fra disse gutta og jentene. Dette spillet har alle klokkene og fløyter. Flott historielinje, vakkert kunstverk, ingen etterslep mellom scener, teleportasjonskart, strategiguide, morphing-objekter, samleobjekter, bonuskapittel, god lengde på spillet ............ Hva mer kan du be om i et spill?
Sømløst spill, full pakke med funksjoner, grafikken er krystallklar og helt fantastisk. Noen scener er så vakre at jeg bare stirret på skjermen en stund og tok inn alle detaljene. Som en personlig preferanse ville jeg ha likt noen flere minispill, og det var en håndfull aktiviteter som virket litt urelaterte til historien. Jeg la merke til et mindre problem med lydsynkronisering et par ganger (f.eks. når du hamrer på noe), men de påvirker ikke den generelle opplevelsen.
Darkness and Flame 1 CE ماجراجویی fqd
FANTASTISK
FANTASTISK!!!!!!!
Fantastisk spilling og grafikk. Ganske mye som går 🔙 og frem og jeg er ikke sikker på at jeg hadde klart meg uten strategiguiden, men det trekker ikke ned spillegleden. Et langt spill i tillegg til en bonus. Kunne ha klart med mer variasjon i HOP-ene, men ellers et veldig hyggelig spill.
Nok et fenomenalt spill av Five-BN. En ny serie, som forhåpentligvis vil leve opp til Lost Lands og NY Mysteries. Dette er et klassisk Five-BN-produkt med alle elementene som gjorde at vi ble forelsket i deres tidligere spill. Jeg fant ut at noen gåter var ganske repeterende. Designet, kunstverket, lydsporet skaper en oppslukende spillopplevelse. Fortsett å produsere samme høykvalitets ting.
Jeg er avhengig av serien din
Jeg skulle ønske dette selskapet hadde nye spill oftere. Spill er alltid underholdende. Jeg liker spesielt godt at de inkluderer alle etniske grupper. Den eneste store spillprodusenten som gjør det.
Veldig godt laget ... oppmerksomhet på detaljer omhyggelig. God lengde på spillet ... historie ... morphs ... ekstra skjulte elementer ... teleportering kart ... voiceovers og musikk ikke irriterende ! ... en fornøyelse å spille . Godt gjort og takk 5 milliarder 😁
Den rette balansen
Grafikken er fantastisk!! Spillet var også bra, bortsett fra at appen stivnet MYE på meg. 😟