Post by pernopadegu on Mar 6, 2022 10:23:08 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mad Dex ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mad Dex IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder glitch guld ▞▞▞
▞▞▞ Mad Dex 2022 version ▞▞▞
Det är bara superkött bror eller vad det nu heter med förändringar
Mad Dex Arkaadmängud gihj
Det är bra men det är bokstavligen köttpojke
Rip off men det är en bra en fortfarande super meat boy rip off
enkla kontroller men med MASSOR av annonser! ta bort annonser och sedan 5 stjärnor.
Det här spelet påminner mig om mig super kött pojke detta är bra och roligt.
Mad Dex Arcade cek
Coin Rush! Zręcznościowe bbpc
Äntligen något som Meatboy. Det är ett överlag bra spel.
Varit för en köttpojke typ lol
Nivå 5 guldmedalj är FELAKTIG!! För att uppnå guld i nivå 5 måste vi klara nivån på 32 sekunder. Jag har försökt på alla möjliga sätt, men du kan INTE slutföra nivån innan 36 sekunder!
Härligt spel mycket avkopplande och stress buster!
Det här spelet är dock hårt men det har för många buggar från nivå 15, det finns många buggar i etapper som undviker dig från att fortsätta i spelet och du kan inte slutföra spelet du dör utan anledning på vissa ställen.
Okej spel jag gillar det men tilläggen
Extremt roliga och svåra nivåer, bra 2D-plattformsspel
Jo det här ser så mycket ut som super kött pojke en massa ton n ton hoppas det är lika bra kopia katt av det
Är inte detta bara en klon av super kött pojke
Spelet är som skräp.. Förlåt för det, men det måste verkligen förbättras...
Spela definitivt det här spelet, kommer säkert att vara värt det, kan verka lätt i början men blir bättre och bättre. Väntar nu på de nya nivåerna...
Jag har varit här i över en timme och INGENTING!!🌟🌟🌟🌟🌟 För att spela själv men tills jag får svar på vad jag ska göra på nivå 5 bara ⭐⭐⭐. + Jag gillar att det i grund och botten är Super Meat Boy! Jag älskar det eftersom det inte finns på mobil (surfplatta) eller dator (virusnedladdning eller svår att få tag på). Så inga fler kämpar för att spela en fantastisk gav som Super Meat Boy!
Dess ok och dess definitivt en supee kött pojke klon
så många buggar hatar kontrollerna men bra idé
Wow
Det är hemskt och lite blodigt för barn som t.ex. springer in i motorsågar😱😱
Detta spel är awsome! Precis som besökaren! Så cool!
Att binge-spela detta spel dödar mina fingrar
Jag är ganska säker på att detta är olagligt? det ser ut och känns som en kopia av SMB
Fruktansvärda kontroller allt annat är bra
Tråkig.
Mad Dex Arcade cek
Det här spelet är fantastiskt!!
Det är en rip off men ganska bra
Fantastiskt spel men massor av reklam
JAG FRIGGIN ÄLSKAR DET DETTA ÄR BÄST! JAG ÄLSKAR ALLA NIVÅER AV MAD DEX ( ◜‿◝ )♡ JAG ÄLSKAR MAKE " Mad Dex : Lives Again!" Och snälla gör mer. Jag älskar dina spel
Bara en sämre Super Meat Boy och den har massor av annonser.
Super kött pojke klon men...
Det bästa spelet kan inte sluta spela mitt batteri fick från hela 100 till 15% men jag är fortfarande missnöjd bra jobbat
Inte ett bra spel för någon med stor hand det är ett gäng bologna, bry dig inte
En ripoff av Super Meat Boy. Stöd inte denna utvecklare.
Mad Dex Arkade bpst
spelet är som puzzale jag njöt av att spela det .. nivån på 40 är så svårt att jag fastnade från 3 dagar men jag kommer att rensa detta också. min nivå är 40 och jag slutade här. så hård nivå ... lansera del 2
För mycket reklam
JAG FÖRSÖKDE SE NÅGRA ANNONSER MEN SPELET KOMMER ALLTID PÅ SKÄRMEN. JAG VILL HA FLERA ANNONSER.
Skamlös och oinspirerad Super köttpojkklon utan smidiga kontroller och bra nivådesign
värsta spelet och det är fullt av rött när du hoppar och det är slöseri med tid för mig men jag gav också 1stjärna. inte intresserad och det tillfredsställer mig inte sämst
Jag älskar det här spelet men vissa brister i nivåerna är så svåra. men fantastiskt 😎
Det här spelet har fantastiska kontroller och är roligt och utmanande. Jag älskar mekaniken i det här spelet. Det enda jag inte gillade var annonserna eftersom jag vet att det är ett mobilspel och du behöver pengar men antingen lägger du till en betalfunktion för inga annonser eller sätter färre annonser. Men hela spelet är riktigt roligt och jag skulle rekommendera det här till andra! Fortsätt med det stora arbetet!
Detta är det bästa utmanande spelet jag någonsin har spelat. Den har fantastiska och irriterande nivåer, jag skulle alltid rekommendera sådana här spel.
Mad Dex Arkadne igre anz