Post by pernopadegu on Mar 6, 2022 10:04:59 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Old Man\u0027s Journey ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Old Man\u0027s Journey IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijauskoodin häiriöresurssi ▞▞▞
▞▞▞ Old Man\u0027s Journey 2022 version ▞▞▞
Hämmästyttävä peli. Se on itse asiassa yhtä aikaa rentouttavaa, haastavaa ja erittäin nautinnollista. Dev teki hienoa työtä täysin uudenlaisessa pelissä. Kiitos.
Ainutlaatuinen pieni peli, jossa on sydäntä lämmittävä tarina rakkaudesta, menetyksestä ja elämän "ylä- ja alamäistä". Itse pelattavuus on erinomainen, johtuen epätavallisesta tavasta, jolla sinun on kuljetettava maisemaa. Ainoa pettymys minulle oli, että se muuttui vähitellen vähemmän interaktiiviseksi taustalla ja keskittyi enemmän matkaan loppuun mennessä. Lisää vielä muutama asia väliin ja se on täydellinen!!
Se on kauniisti piirretty maailma mielenkiintoisella tarinalla. Se on geometriapalapeli, jossa on upeita liikkeitä ja rakenneajattelua. Todella rentouttavaa pelata.
Old Man's Journey Kalandjátékok nky
Olin todella pettynyt, koska minulla ei ollut ohjeita, jotka auttaisivat minua navigoimaan pelissä tai auttamaan minua selvittämään, minne minun pitäisi mennä. Poistin asennuksen 10 minuutin jälkeen, kun yritin siirtää kaveria seuraavaan kohtaukseen. Hän kulki edestakaisin vain pienellä alueella
Old Man's Journey ผจญภัย fov
Fruit Block Friends Grand public aff
Kaunis grafiikka ja tarina. Vaikka palapelimekaniikka on kauttaaltaan hyvin samanlainen. Viesti on lopulta se, mikä tekee pelistä vaivan arvoisen.
Kaunis ja innovatiivinen. Tarinan johdanto on mielenkiintoinen, mutta tämä ei ole minun pelityylini, joten en saanut sitä valmiiksi.
Vakavasti pettynyt. Siinä on upea muotoilu (ääni, grafiikka), mutta... Se on niin tylsää. Ihmiset jättävät tarinan, mutta minä en edes ymmärrä sitä. Se on vähemmän peliä ja enemmän... Napsauta tätä ja katso erittäin hidasta tarinaa.
Fantastinen tarinankerronta ilman tarvetta puhua. Kaunis taidetyyli yksinkertaisilla, intuitiivisilla pulmilla ja säätimillä. Todella nauttinut siitä!
Old Man's Journey on uskomaton kokemus, jonka pelattavuus ja tarinankerronta ovat yksinkertaisia.Yksi parhaista peleistä, joita olen koskaan pelannut.
Se on mielenkiintoinen konsepti, loppu oli onnellinen ja surullinen hyvä peli
Old Man's Journey சாகசம் nyvc
Tämä on kaunis peli, jossa on koskettava tarina ja arvoituksia, jotka ovat riittävän vaikeita pitämään kiinnostuksesi, mutta eivät niin vaikeita, ettet keksi niitä muutamassa minuutissa. 59 pennillä myynnissä se oli sen arvoista.
Old Man's Journey சாகசம் nyvc
6 euroa hukkaan. Erittäin hieno grafiikka, mutta peli on tylsin asia maan päällä. Ja myös hyvin lyhyt... mutta se on niin tylsää, että olet iloinen, ettei se ole ainakaan pitkä
Pidin tästä.pelistä. lopeta, kun en ymmärtänyt, miten edetä. Ohjeet olisivat auttaneet
Ota matka käyttöön: Siirrä maata ja tarinaa. Yksinkertaista, rentouttavaa, koskettavaa.
Old Man's Journey Kalandjátékok nky
Anteeksi... Ei vain ollut mitään tarinaa tai käsitystä siitä, mitä pelaajan pitäisi tehdä Menetin kiinnostukseni tähän peliin 20 minuutin pelaamisen jälkeen!
Sovellus kaatuu aina kun avaan sen!!! MIKÄ RIP-OFF
Poikkeuksellinen kokemus. Kaunis musiikkigrafiikka ja tarpeeksi haastava ilman turhautumista. Ainoastaan valituksia: liian lyhyt, lopetus ei jätä sinua onnelliseksi (tai ei tehnyt minulle) ja ohjaimet ovat hämäriä autoa ajettaessa. Aber es macht viel Spass!
Rakastan tätä peliä todella paljon, mutta mielestäni olen törmännyt bugiin. Hän on juuttunut yhteen paikkaan eikä kävele minnekään, riippumatta siitä, missä napautan näyttöä. Haluaisin jatkaa tämän pelin pelaamista, mutta ilman aluetta tai mitään muutakaan, en voi liikkua eteenpäin tai taaksepäin siitä, missä olen.
ei voi pelata Samsung Note 8:lla. Se näyttää vain osan näytöstä. p/s: korjattu seuraavassa versiossa
Haluaisin antaa tälle pelille 5 tähteä, mutta se ei vain riitä. Taidetyyli on yksinkertaisesti uskomaton, 6/5. Nuo käsin piirretyt paikat ovat kauniita. Pidin myös hienovaraisista mutta nautinnollisista animaatioista. Mutta muu on ihan ok. Peli on alkamassa tylsäksi ja toistuvaksi, eikä musiikki ole mitään erikoista. Tarinan loppu on aika kliseinen (mutta kai se on realistinen). Mielestäni se olisi parempi sarjakuvana.
kaunein animaatiopeli. palapelin vaikeusaste juuri sopiva. 4 parasta mobiilipeliäni koskaan, monument valley -sarja, jossa shadow slumber ja thjs-peli.
Kaunis peli kauniilla grafiikoilla ja musiikilla
En koskaan lopettanut tätä peliä ja poistanut sen asennuksen kauan sitten. Se oli hetken hauskaa, mutta kummallisuuksien ja huonojen hallinnan välissä se sai minut hetken kuluttua.
Erittäin kaunis peli koskettavalla tarinalla. Ohjaimet ovat yksinkertaisia, ja palapelit sisältävät hieman haastetta. Toivon, että peli olisi pidempi, mutta kaiken kaikkiaan se oli hieno kokemus.
Hurmaava novelli upealla taidesuunnittelulla ja upealla musiikilla pelattavuus on tyylikäs ja rauhallinen ja tarina päättyy ennen kuin siitä tulee liian toistoa
Rentouttava matka. Lyhyt ja suloinen peli.
Hyvä grafiikka, mutta peli on erittäin tylsä! Vuorten siirtäminen ei ole kovin hauskaa tekemistä
Kaunis mutta tylsä
Hieno kuva ja tarina! Kiitos!
En voi käyttää sanoja kuvaamaan tätä kaunista kokemusta, mutta voin käyttää tähtiä
Upeat visuaalit, todella inspiroiva taideteos. Visuaalisesti tarinan kehykset, OMG. WOW järkyttynyt. Musiikki oli myös 5 tähden Hienoa työtä. Tarina oli kuitenkin 4 tähden, ei niin hyvä kuin visuaalit. Vau vau vau
Erinomainen grafiikka ja peliidea.
Ei lataudu.
Minusta se oli liian hidas tahti
Tämä peli!!! Se sai minut hymyilemään kyynel silmissä alusta alkaen. Millaisen lahjan kehittäjät olette meille antaneet. Kiitos.
Tämä on tyylikäs, ajatuksia herättävä peli, jolla on erityisen tunteellinen loppu, mutta se pettää sen lyhyen keston ja yksinkertaisten pulmien vuoksi. Se on myös vähän kallis; Odotin pidempää pelikokemusta. Nautin kuitenkin sen pelaamisesta ja sain siitä tunnin tai kaksi.
Upeat kuvitukset yhdistettynä mekaniikkaan ja kauniisiin lauluihin luovat uskomattoman tunnelman!!! Ehdottomasti hintansa arvoinen!
Ylipääsemätön virhe estää minua edetä ensimmäisen vesiputousosan läpi. Et voi koskettaa aluetta, joka pudottaa sinut alas. Pixel XL Android 7.1.2
Kaunis visuaalinen ilme ja rento peli. Kaunis tarina katumuksesta ja rakkaudesta, vailla sanoja. Liian lyhyt, mutta hintansa arvoinen.
Ei toimi pixel 2 xl:ssä.